Kawasaki GPZ 600R bola vlastne prvou komerčnou športovou motorkou, a dva roky- do príchodu Hondy CBR 600 kraľovala triede šesťstoviek. Koncepcia motora a prípravy zmesy sa nelíši od súčastných štvorvalcov strednej triedy, navyše má plne staviteľný podvozok s anti-dive(protiponorovým) systémom.

Moju som kúpil už ako naháča, na doporučenie môjho známeho mechanika, ktorý sa o ňu niekoľko rokov staral. Predchádzajúci majiteľ ju mal v obývačke na pódiu(!!)... Bez problémov som na nej nabehal niekoľko tisíc km po viacerých krajinách Európy (AT, IT, SLO, HR, HU). Stav tachometra: úsmevných 48tisíc km. Rok výroby '86. Ale ktovie:)))

Servis:

  • 2003 vymenená predná vidla s tlmičmi, nová predná pneu(Michelin Macadam), nová rozvodová reťaz, plexištítok.
  • 2004 výmena oleja a olejoveho filtra, novy vzduchový filter, nová spojka(lamely+pružiny Lucas). Nová zadná pneu(Michelin Macadam), nová baterka. Vyčistené karburátory. Premerané tlaky - úplne v pohode.
  • leto 2004 - havária v Chorvátsku, kopec zážitkov s tým spojených. Okrem iného skrivený rám, moto rozpredaná na ND...nejake kusky stále ležia v garáži.

    Kawasaki GPZ600R



    gpz600@szm.sk

     

    0original
    1IMG_0611
    1IMG_0615
    1IMG_0618
    1IMG_0619
    IMG_0262 Rakusko
    IMG_0265 Rakusko
    IMG_0276
    IMG_0284
    IMG_0289
    IMG_0296 Slovinsko-Krvavi potok
    IMG_0297 Chorvatsko
    IMG_0298
    IMG_0303
    IMG_0308
    IMG_0310
    IMG_0351
    IMG_0396 Sv Nedjelja
    IMG_0403
    IMG_0434
    IMG_0440
    IMG_0497
    IMG_1269
    IMG_1288
    IMG_1330
    IMG_1332